Character sheet Leeftijd: x 21 jaar x Lifestyle: Assassin Partner: x Honest to God I'll break your heart, tear you to pieces and rip you apart... x
Onderwerp: Algemene Onzin Topic ma jul 18, 2011 3:50 am
Okee dit is dus weer eens onzin, maar iemand moest het hier gaan beginnen xD
Laatst aangepast door Hunter op zo jul 24, 2011 1:39 am; in totaal 1 keer bewerkt
Lexie
Aantal berichten : 947
Character sheet Leeftijd: 21 jaar Lifestyle: Civilian Partner: People do not need to be fixed, they need to be loved.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma jul 18, 2011 4:01 am
''Toen God lag te slapen heeft de duivel de leraren geschapen. ''
''School = moeten, moeten = dwang, dwang =arbeid, kinderarbeid is verboden dus hoef je niet naar school!''
''Praat rustig door, ik gaap altijd als ik geïnteresseerd ben.''
''My Mom: That Girl Has Such a Pretty Voice! Me: Mom, that's Justin Bieber. ''
''Ik hou van het leven, ik hou van de zon, ik open de deuren en flikker van het balkon.''
''Op een nacht lag ik in mijn bed naar die vele sterren in de lucht te kijken en dacht bij mezelf: "Waar is mijn dak naartoe?"''
''Ik zag laatst een zwerver uit de prullenbak eten. Ik zei: "Doe je dat thuis ook"? ''
Hunter Awesome Miss G
Aantal berichten : 1351
Character sheet Leeftijd: x 21 jaar x Lifestyle: Assassin Partner: x Honest to God I'll break your heart, tear you to pieces and rip you apart... x
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma jul 18, 2011 4:12 am
Ahumm esmee xD damn ik moet nog veel teveel werk doen dik 8 gebieden toevoegen
Lexie
Character sheet Leeftijd: 21 jaar Lifestyle: Civilian Partner: People do not need to be fixed, they need to be loved.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma jul 18, 2011 4:14 am
Hunter schreef:
Nou hup hup dan! x'D
Lexie
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma jul 18, 2011 4:16 am
Hunter schreef:
Nou hup hup dan! x'D
Hunter Awesome Miss G
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma jul 18, 2011 4:20 am
Daar gaan we wat je zojuist hebt gedaan is dubbelposten. En dan nog 2 keer achter elkaar. En zoals we kunnen zeggen is dit tegen de regels. Probeer in de toekomst rekening te houden met dit soort situaties. En als je niet zeker meer weet hoe de regels in elkaar zitten raad ik je aan ze nog eens te lezen.
Mvg, Hunter
okee dit even als voorbeeld, bedankt voor de dubbelpost esmee xD maar ik ben ook met de rest bezig hoor xD
Lexie
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma jul 18, 2011 4:21 am
Cool man! :3
Hunter Awesome Miss G
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma jul 18, 2011 4:27 am
DUBBELE REGELBREKER xD
Hunter Awesome Miss G
wat je zojuist hebt gedaan is dubbelposten. En zoals we kunnen zeggen is dit tegen de regels. Probeer in de toekomst rekening te houden met dit soort situaties. En als je niet zeker meer weet hoe de regels in elkaar zitten raad ik je aan ze nog eens te lezen.
Mvg, Savannah
dat moest evebn XD i like it 2
Hunter Awesome Miss G