Live Or Die
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Live or Die? The choice is yours...
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 This is me

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Nikki




Aantal berichten : 31

Character sheet
Leeftijd: My little secret (25)
Lifestyle: Spy
Partner: My heart is locked up in a Castle, get in there and you'll have me

This is me Empty
BerichtOnderwerp: This is me   This is me Emptyvr sep 23, 2011 10:02 pm

In een sierlijke draf draafde het paard met haar ruiter over de allang verlaten stranden in het holst van de nacht. Haar berijder was een spy, Nikki Heat, en dit was wie zij was, volop genietend van de vrijheid die het donker en de wind in haar oranje haren bracht, niets zou deze momenten kunnen verpesten voor haar. Goedmoedig gaf ze de vosmerrie een klopje op de hals en fluisterde haar 'Goed zo meisje' in het oor, ze hield van het dier en kende het al lang. Met een zacht tikje begon het dier langzamer te lopen en toen het eenmaal stil stond gleed Nikki van de gespierde rug af en belandde netjes naast de merrie in het zand waar ze naar de donkere horizon tuurde en zich plotseling omdraaide toen en voetstappen achter haar in het zand klonken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorenzo

Lorenzo


Aantal berichten : 5

Character sheet
Leeftijd: 18
Lifestyle: Spy
Partner: You can't love me, honey

This is me Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is me   This is me Emptyvr okt 07, 2011 10:39 am

Chagarijnig liep Lorenzo met zijn handen in zijn zakken het strand op. Het bedrijf waarvoor hij spioneerde had hem maar de helft van het afgesproken bedrag geven en dat was allemaal de schuld van die... Aargh! Kwaad schopte de jongen een strandstoel, die mensen vergeten mee te nemen waren, omver. Iemand van het bedrijf begon dingen aan hem te vragen op vijandelijk gebied waardoor de mensen die hij bespioneerde direct door hadden wat hij aan het doen was. Natuurlijk gebeurde zoiets altijd bij hem omdat hij nog zo 'jong' was en volgens sommige mensen niet goed genoeg. Na een tijdje wandelen hoorde hij ineens het gedempte hoefgetrappel van een paard dat in draf kwam aanlopen, maar doordat het zo donker was kon hij niet zien van welke kant het dier kwam. Ineens zag hij een schim van het dier met op diens rug een mens. Langzaam liep Lorenzo dichterbij en bleef staan toen de vrouw zich omdraaide. "Hoi," zei hij kalm terwijl hij de vrouw bekeek. Ze was ouder dan hem, dat was al een ding dat zeker was. "Lorenzo," stelde hij zich daarna voor en wachtte op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki




Aantal berichten : 31

Character sheet
Leeftijd: My little secret (25)
Lifestyle: Spy
Partner: My heart is locked up in a Castle, get in there and you'll have me

This is me Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is me   This is me Emptyza okt 08, 2011 7:09 pm

Plotseling klonken er voetstappen achter haar en Nikki, als getraind spionne, draaide zich meteen naar de persoon om. "Hoi," zei de jongen en Nikki glimalchte 'Goedeavond' zei ze terwijl ze de jongen bekeek die zeker jonger dan haar was, een jaar of achtien, misschien zelf negentien. "Lorenzo," stelde hij zivch voor en Nikki knikte, niet van plan haar naam zomaar prijs te geven dus zei ze maar 'Mooie avond, is het niet, Lorenzo' terwijl ze zich opnieuw naar het paard omdraaide en die een liefkozend klopje op de nek gaf.

~Flut~
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





This is me Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is me   This is me Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
This is me
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Live Or Die :: Spy Zone :: Gold Coast-
Ga naar: