Live Or Die
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Live or Die? The choice is yours...
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Pffff ik moet dit even kwijt

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gracella
Administrator
Gracella


Aantal berichten : 66

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Lifestyle: Assassin
Partner: No

Pffff ik moet dit even kwijt Empty
BerichtOnderwerp: Pffff ik moet dit even kwijt   Pffff ik moet dit even kwijt Emptydo dec 08, 2011 5:45 am

sorry dat ik het hier plaats,
maar ik kan het alleen hier plaatsen, dan kan niemand het lezen, behalve jullie.

Echt Tessa weet over wie dit gaat, uit het voorstel topic op OSC.
Ik heb de reactie gezet op die "rare" admin dat ik niemand moeder ben om te beslissen dat iemand anders een forum aan moet maken.
Ik maak ze aan omdat ik het leuk vind, onderwerpen die anderen ook kunnen interesseren. Maar ik niet de moeder ben om te zeggen "Maak dat forum aan"
Nu antwoorde ze terug met dat ze kwaad is omdat zij alleen maar leest dat ik met mijn "grote" ego zeg waar ik head admin van ben. Ik vind degene die het forum aan maakt ook de HOOFDbeheerder is en degene die meehelpen mede beheerders zijn.
Maar nou vind ze dat ik ook nog dingen kopieer van de dingen die zij maakt. Ze heeft ooit gezegd, dat ik dat mocht omdat we op het forum toch altijd van die dingen kregen op forums.
Nou dan moet ze nu ook niet gaan lopen zeuren over allerlei dingen, want dat vind IK behoorlijk kinderachtig. Overal commentaar op geven en zeggen dat ik dan een grote ego heb en zij ook de hoofdbeheerdster is omdat ik dingen "kopier". Maar ik ben behoorlijk kwaad over het feit dat ze eerst normaal doet en dan ineens dingen gaat doen en gaat verwijten dat ik dingen doe zonder dat zij daar "ooit" toestemming voor heeft gegeven. Wat ze dus wel heeft.

Sorry voor dit bericht maar ik moest het even kwijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pffff ik moet dit even kwijt
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dit moet dus niet....

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Live Or Die :: Algemeen :: Onze onzin xD-
Ga naar: