Live Or Die
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Live or Die? The choice is yours...
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Plaatjes voor op Portal voor Admins & Mods

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gracella
Administrator
Gracella


Aantal berichten : 66

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Lifestyle: Assassin
Partner: No

Plaatjes voor op Portal voor Admins & Mods Empty
BerichtOnderwerp: Plaatjes voor op Portal voor Admins & Mods   Plaatjes voor op Portal voor Admins & Mods Emptyma nov 07, 2011 7:44 am

Nou ik bedacht me.
Waar kunnen leden vinden wie de beheerders/mods zijn? Ik denk dat als het bij rang blijft, dat mensen door war komen. Daarom dacht ik aan dit.
Kunnen we op het portaal niet een vakje maken waarin de foto's staan en als je er op klikt dat je naar de profielen van de admins/mods komt om een pb te sturen als je ze nodig bent.

Nja dit was mijn idee, daar dacht ik net namelijk eens aan. :'3
XX
Terug naar boven Ga naar beneden
Dubhe

Dubhe


Aantal berichten : 97

Character sheet
Leeftijd: Sometimes I think I'm older then I really are, but it's still 16
Lifestyle: Assassin
Partner: It was only one and you was gone the next dawn...

Plaatjes voor op Portal voor Admins & Mods Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plaatjes voor op Portal voor Admins & Mods   Plaatjes voor op Portal voor Admins & Mods Emptyma nov 07, 2011 8:20 am

Lijkt me prima..
alleen moet dat dan wel gereageld worden op de een of andere manier (heeft gene idee hoe )
Terug naar boven Ga naar beneden
Gracella
Administrator
Gracella


Aantal berichten : 66

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Lifestyle: Assassin
Partner: No

Plaatjes voor op Portal voor Admins & Mods Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plaatjes voor op Portal voor Admins & Mods   Plaatjes voor op Portal voor Admins & Mods Emptyma nov 07, 2011 8:21 am

Ik weet wel hoe je dat doet Wink Is niet zo heel moeilijk. Je moet alleen met html codes werken :'3 XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Awesome Miss G
Hunter


Aantal berichten : 1351

Character sheet
Leeftijd: x 21 jaar x
Lifestyle: Assassin
Partner: x Honest to God I'll break your heart, tear you to pieces and rip you apart... x

Plaatjes voor op Portal voor Admins & Mods Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plaatjes voor op Portal voor Admins & Mods   Plaatjes voor op Portal voor Admins & Mods Emptyma nov 07, 2011 11:51 am

ik had al iets geprobeerd maar het ging niet volgens plan, oftewel ik heb gefaald xD
Maar dan moet ik je even tussen de beheerders gooien zodat je op het beheerderspaneel kunt Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://liveordie.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Plaatjes voor op Portal voor Admins & Mods Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plaatjes voor op Portal voor Admins & Mods   Plaatjes voor op Portal voor Admins & Mods Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Plaatjes voor op Portal voor Admins & Mods
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Idee: plaatjes voor gebieden
» Portaal ADMIN/MOD Plaatjes
» Aanmelden voor een Lifestyle
» Regels voor het promoten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Live Or Die :: Algemeen :: Onze onzin xD-
Ga naar: