Live Or Die
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Live or Die? The choice is yours...
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 shopping into the city

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sanaaia

Sanaaia


Aantal berichten : 7

Character sheet
Leeftijd: 17
Lifestyle: Civilian
Partner: ik ben opzoek naar mijn droomprins

shopping into the city Empty
BerichtOnderwerp: shopping into the city   shopping into the city Emptyzo sep 04, 2011 4:04 am

loopt in de stad rond om nieuwe schoenen te kopen zijn namelijk kapot heeft nu pumps aan want heeft niks anders met een leuk jurkje en een flesje drinken loopt winkel in en uit kan maar niks vinden zuchtend loopt ze weer een winkel uit'kan ik nou helemaal niks vinden?' denkt ze sjokt verder en ziet een paar leuke schoenen alleen zijn weer pumps ik ga niet 24 uur per dag op pumps lopen dat is niks nee zoekt schoenen zonder hak en ook nog laarsen eigenlijk ze neemt een slok van haar drinken en glimlacht als ze leuke laarzen ziet bruin met zulke kreukels erin doet de dop van de fles dicht en loopt de winkel in en zoekt haar maat als ze eindelijk maat 38 heeft gevonden trekt ze die aan en loopt ermee glimlacht nu nog schoenen
Terug naar boven Ga naar beneden
Phoebe




Aantal berichten : 4

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Lifestyle: Civilian
Partner: none

shopping into the city Empty
BerichtOnderwerp: Re: shopping into the city   shopping into the city Emptyzo sep 04, 2011 4:18 am

Phoebe liep de supermarkt in en kocht een flesje fanta en liep de supermarkt weer uit. Ze hield van winkelen en deed het ook graag, ze liep de schoenen winkel in en pakte een paar zwarte hoge pumps. Ze schatte de hiel op 9 centimeter. Phoebe besloot de schoenen te passen en ging op het rode zachte stoeltje zitten terwijl ze haar schoenen uit trok en de pumps paste. Phoebe stond op om te kijken hoe ze liepen. Eventjes liep ze heen en weer door de winkel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanaaia

Sanaaia


Aantal berichten : 7

Character sheet
Leeftijd: 17
Lifestyle: Civilian
Partner: ik ben opzoek naar mijn droomprins

shopping into the city Empty
BerichtOnderwerp: Re: shopping into the city   shopping into the city Emptyzo sep 04, 2011 4:28 am

sanaaia kijkt tevreden naar de laarzen doet ze uit en stopt ze in de doos doet haar zwarte pumps weer aan en loopt naar de kassa wacht in de rij na een tijdje ongeduldig want er staat een lange rij en betaalt pakt de tas en loopt de winkel uit neemt een paar slokken drinken en loopt een supermarkt in om een kant en klaar broodje te kopen want heeft honger en koopt er een flesje chocomelk bij betaalt en loopt de winkel ook weer uit. En maakt het open en neemt een hap loopt ondertussen verder en kijkt rond terwijl de tas om haar pols iets heen en weer zwaait. Ziet een groep kleine kinderen met jasjes aan in een grote groep met waarschijnlijk begelijders op het gras wachten op de bus waarschijnlijk gaan ze iets doen. kijkt verder en ziet een leuk kledingwinkeltje blijft staan en leunt tegen de muur van het winkeltje en eet haar broodje op doet haar flesjes drinken in de tas en loopt naar binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





shopping into the city Empty
BerichtOnderwerp: Re: shopping into the city   shopping into the city Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
shopping into the city
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I came here, to visit the shopping mall.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Live Or Die :: Civilian Zone :: Perth-
Ga naar: