Live Or Die
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Live or Die? The choice is yours...
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Sorry i didn't see you

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Sarah

Sarah


Aantal berichten : 107

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Lifestyle: Civilian
Partner: If tomorrow never comes, will you know how much I love you?

Sorry i didn't see you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry i didn't see you   Sorry i didn't see you - Pagina 2 Emptydi feb 12, 2013 11:36 am

Ze was veel veranderd in korte tijd, maar haar half gespleten persoonlijkheid bleef hangen. Daar kwam ze waarschijnlijk nooit echt van af. Maar het was haar ding, geleerd van haar broer en toch koesterde ze het. Het viel haar op dat hij niet verder ging met vragen en het luchtte haar een beetje op. ‘’Jup, het is daar ook mooi.’’ Stemde hij in en ze knikte. Hij kon nog het mooie van zijn thuis inzien, dat was iets wat vele niet meer konden. ‘’Daar heb je ook gelijk in.’’ Ze knikte weer. haar thuis, Rusland. Met zijn warme zomers en bittere winters kon het heel gemeen zijn, maar daar moest je de schoonheid van in kunnen zien. Ze hield van haar thuis, desondanks alles wat ze daar had meegemaakt. ‘’Het gaat niet echt goed met je hé?’’ Ze haalde haar schouders op. ''Wat versta je onder goed? Fysiek ben ik in orde, ik moet mezelf alleen nog rustig houden.'' Antwoorde ze langzaam en keek hem aan. ''Waarom die bezorgde toon, het hoort je niks te interesseren hoe anderen zich voelen.'' Haar woorden waren niet gemeen, het klonk meer alsof ze een feit vaststelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan

Ethan


Aantal berichten : 432

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Lifestyle: Assassin
Partner: it's okay to be scared. it means you still have something to loose.

Sorry i didn't see you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry i didn't see you   Sorry i didn't see you - Pagina 2 Emptydi feb 12, 2013 11:44 am

''Wat versta je onder goed? Fysiek ben ik in orde, ik moet mezelf alleen nog rustig houden.'' Antwoorde ze langzaam en keek hem aan. ''Waarom die bezorgde toon, het hoort je niks te interesseren hoe anderen zich voelen.'' Hij keek haar aan en legde zijn hand in zijn nek. ‘’Nou je ziet er niet echt uit of je plezier hebt.’’ Zei hij toch wel wat voorzichtig. Fronsend keek hij haar aan. ‘’Nou nou zeg, mag een moordenaar geen emotie tonen?.’’ Grinnikten hij. ‘’Lang verhaal maar ik ben niet zo slecht als je zou denken.’’ Zei hij en keek haar kalm aan. Hij had er weinig zin in om alles te vertellen over het gedoe met zijn pa. Bij die gedachtes rolde hij even met zijn ogen. ‘’Ik wil ook wel heel kill gaan praten hoor.’’ Sprak hij kill en lachten daarna om zich zelf.. Hij en kil.. nee dat klonk voor geen meter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah

Sarah


Aantal berichten : 107

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Lifestyle: Civilian
Partner: If tomorrow never comes, will you know how much I love you?

Sorry i didn't see you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry i didn't see you   Sorry i didn't see you - Pagina 2 Emptydi feb 12, 2013 11:56 am

‘’Nou je ziet er niet echt uit of je plezier hebt.’’ Nu haalde ze haar schouders weer op. Ze was alles verloren wat haar dierbaar was, en dat uit haar eigen keus. Ze had bewust alles van zich af gezet, maar nu had ze spijt van haar keus. ‘’Nou nou zeg, mag een moordenaar geen emotie tonen?.’’ Ze zuchtte en schudde haar hoofd. ''Dat zeg ik niet. Ik constateer alleen het feit. Meer niet, bovendien zal je niet de eerste zijn hoor.'' Ze keek half op voor ze haar blauwe ogen weer op de zee richtte. Eigenlijk waren haar ogen nog steeds bruin, maar lenzen konden wonderen doen in deze wereld. ‘’Lang verhaal maar ik ben niet zo slecht als je zou denken.’’ Ze haalde haar schouders op. ''Nog steeds ben je niet de eerste met een verhaal. Iedereen heeft er een. De een pijnlijker dan de ander, maar allen hebben ze effect gehad op onze keuzes in het leven.'' Zei ze en sloot haar ogen langzaam even. ‘’Ik wil ook wel heel kill gaan praten hoor.’’ Ze keek hem rustig aan. ''Doe wat je niet laten kunt, ik ben er toch niet onder de indruk van.'' nu keek ze hem aan en zweeg even. ''Want er zijn mensen op deze wereld die toch meer indruk maken met hun stem dan jij.'' Siste ze op haar beurt in haar oude kille toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan

Ethan


Aantal berichten : 432

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Lifestyle: Assassin
Partner: it's okay to be scared. it means you still have something to loose.

Sorry i didn't see you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry i didn't see you   Sorry i didn't see you - Pagina 2 Emptydi feb 12, 2013 12:04 pm

‘’nog steeds ben je niet de eerste met reen heeft er een. De een pijnlijker dan de ander, maar allen hebben ze effect gehad op onze keuzes in het leven.'' Hij zag dat ze haar ogen langzaam sloot. ‘’dat weet ik, dat van mij valt dan nog wel mee als ik sommige dingen hoor.’’ Zei hij en moest nog steeds naar beneden kijken om haar recht aan te kijken. ''Doe wat je niet laten kunt, ik ben er toch niet onder de indruk van.'' ‘’Als je het niet erg vind blijf ik liever op mijn sarcastische, kalme toon praten.’’ Antwoorde hij zachtjes. ''Want er zijn mensen op deze wereld die toch meer indruk maken met hun stem dan jij.'' Siste ze. Fronsend keek hij Sarah aan. ‘’You go girl..’’ mompelde hij zachtjes. ‘’Geloof me, zelfs mijn moeder klinkt killer dan mij als ze boos is. En dat voor een simpele huisvrouw..’’ sprak hij kalm. Bij de gedachtes dat zijn moeder, die geen moordenaar was killer kon klinken dan hij moest hij wel grijnzen. Hij was goed in mensen omleggen van een afstand of geheel overwachts maar in eerst hele gesprekken voeren met de persoon en hem of haar doodsbang maken.. uhm nee dat kon hij niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah

Sarah


Aantal berichten : 107

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Lifestyle: Civilian
Partner: If tomorrow never comes, will you know how much I love you?

Sorry i didn't see you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry i didn't see you   Sorry i didn't see you - Pagina 2 Emptydi feb 12, 2013 12:14 pm

‘’dat weet ik, dat van mij valt dan nog wel mee als ik sommige dingen hoor.’’ Ze schudde met haar hoofd. Dat had hij haar verhaal nog niet eens gehoord. Niet dat ze zichzelf zielig vond, nee in tegendeel. Zij had geleerd om sterk op haar benen te staan, en niet zomaar op te geven. ‘’Als je het niet erg vind blijf ik liever op mijn sarcastische, kalme toon praten.’’ Nu haalde ze haar schouders weer op. ''Moet jij weten.'' Antwoordde ze rustig en veegde een lok uit haar gezicht. haar toon was killer dan normaal. Maar pas als ze echt nijdig was kon ze haar broer overtreffen erin. Soms hadden ze er een spelletje van gemaakt, gewoon voor de lol. Om ook eens te kunnen ontspannen. ‘’You go girl..’’ mompelde hij zachtjes. ‘’Geloof me, zelfs mijn moeder klinkt killer dan mij als ze boos is. En dat voor een simpele huisvrouw..’’ Nu schudde ze haar hoofd en een glimlach streek over haar gezicht. ''De enige tegen wie mijn moeder zo kon spreken was tegen mijn vader. En dan alleen als mijn broer en ik er niet bij waren. Op ons kon ze nooit boos worden, zij was een engel. En zij was dan geen normale huisvrouw, zij was net als mijn vader. Maar toch ook weer anders. Maar ze was ook niet snel boos te krijgen, nouja ze werd zelden echt boos. Maar raakte mijn broer of mij aan, nou dan waren de rapen gaar.'' Ze glimlachte bij die herinnering en schudde haar hoofd. Wat zou haar moeder nu hebben gezegd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan

Ethan


Aantal berichten : 432

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Lifestyle: Assassin
Partner: it's okay to be scared. it means you still have something to loose.

Sorry i didn't see you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry i didn't see you   Sorry i didn't see you - Pagina 2 Emptydi feb 12, 2013 12:26 pm


De glimlach op haar gezicht deed Ethan grijzen. Met een glimlach op haar gezicht zag ze er nog mooier uit dan ze al was. ''De enige tegen wie mijn moeder zo kon spreken was tegen mijn vader. En dan alleen als mijn broer en ik er niet bij waren. Op ons kon ze nooit boos worden, zij was een engel. En zij was dan geen normale huisvrouw, zij was net als mijn vader. Maar toch ook weer anders. Maar ze was ook niet snel boos te krijgen, nouja ze werd zelden echt boos. Maar raakte mijn broer of mij aan, nou dan waren de rapen gaar.'' Ethan keek haar aan met een kalme glimlach. ‘’Klinkt als een goede moeder.’’ Sprak hij en knikten langzaam. Zijn moeder kon nu ook niet echt meer boos worden op hem. Vroeger wel toen Alex nog bij hun in huis woonde maar nu? Nee dat deed ze niet. ‘’Als ik ooit kinderen krijg, wat ik trouwens nu nog lang niet van plan ben zorg ik dat ze de leukste vader van de wereld krijgen en niet zo’n klootzak als mijn vader.’’ Antwoorde hij en staarde richting de zee. ‘’Nu nog de leukste moeder van de wereld zoeken.’’ Sprak hij zeer sarcastisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah

Sarah


Aantal berichten : 107

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Lifestyle: Civilian
Partner: If tomorrow never comes, will you know how much I love you?

Sorry i didn't see you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry i didn't see you   Sorry i didn't see you - Pagina 2 Emptywo feb 13, 2013 9:27 am

Ze zag hem grijnzen en bleef voor zich uit staren, er was echt iets niet goed snik met hem. ‘’Klinkt als een goede moeder.’’ nu knikte ze en glimlachte weer kort. Ze zag haar moeder nog steeds voor zich, blond haar en blauwe ogen, net zoals haar broer. Ze was echt mooi geweest, als ze nu terugkeek op die foto's was ze toch een beetje jaloers op haar moeder. Zij zou nooit zo knap kunnen zijn als dat haar moeder was. ‘’Als ik ooit kinderen krijg, wat ik trouwens nu nog lang niet van plan ben zorg ik dat ze de leukste vader van de wereld krijgen en niet zo’n klootzak als mijn vader.’’ hoorde ze hem zeggen en schudde haar hoofd. Wat ze wilde zeggen zei ze maar niet en sloot haar ogen. ‘’Nu nog de leukste moeder van de wereld zoeken.’’ Ze zuchtte bij zijn sarcastische toon en schudde haar hoofd. ''En met zo'n houding kom je dus nergens...'' Antwoordde ze rustig en keek hem even aan. ''Bovendien...'' Ze ademde even in en schudde haar hoofd. ''Ach laat ook maar, het doet er niet toe.'' Vervolgde ze en keek weer naar de zee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan

Ethan


Aantal berichten : 432

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Lifestyle: Assassin
Partner: it's okay to be scared. it means you still have something to loose.

Sorry i didn't see you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry i didn't see you   Sorry i didn't see you - Pagina 2 Emptywo feb 13, 2013 10:13 am


''En met zo'n houding kom je dus nergens...'' antwoorde ze rustig op zijn sarcastische gemompel. ''Bovendien...'' zei ze en zweeg weer. ''Ach laat ook maar, het doet er niet toe.'' Fronsend keek hij haar aan. ‘’Nee nu wil ik het ook weten.’’ Sprak hij kalm en bleef haar aankijken met zijn blauw groene ogen. ‘’’Of wacht, laat het me raden. Niemand wilt met een moordenaar. Jup dat klopt..’’ Antwoordde hij en keek weer richting de zee. Het was waar, elke meid zou gillend wegrennen als hij vertelde wat hij voor werk deed. Natuurlijk kon hij ook gewoon een moordenaar als vriendin nemen maar die meiden waren meestal niet zijn type. ‘’Ik vind haar vanzelf wel.’’ Mompelde hij onverstaanbaar. Hij rekten zich uit en gaapten. Krachttraining hoefde hij niet meer te doen, hij had Sarah al gedragen dat vond hij wel genoeg. Thuis zou hij op de bank ploffen en er voorlopig niet meer vanaf komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah

Sarah


Aantal berichten : 107

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Lifestyle: Civilian
Partner: If tomorrow never comes, will you know how much I love you?

Sorry i didn't see you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry i didn't see you   Sorry i didn't see you - Pagina 2 Emptywo feb 13, 2013 10:31 am

‘’Nee nu wil ik het ook weten.’’ Ze keek hem aan, zoekend naar een uitweg. ‘’’Of wacht, laat het me raden. Niemand wilt met een moordenaar. Jup dat klopt..’’ Ze balde haar vuisten, zij had het goede resultaat al gezien. Opnieuw had ze de neiging hem te slaan maar hield zich in. Ze hoorde hem wat mompelen en draaide zich om, om op een stoel te gaan zitten. ''Ach zo'n houding heeft mijn woorden niet eens meer nodig.'' antwoordde ze nu kortaf en sloeg haar armen over elkaar. ''Bovendien, verklaar waarom ik je nog niet van mijn veranda afsla...'' het laatste mopperde ze tegen zichzelf maar ze wilde hem gewoon weer een klap in zijn gezicht geven, hem even wat helderheid bijbrengen. Maar ze ging het niet eens meer proberen dus sloot ze haar ogen maar en zuchtte. Ze leunde naar achteren en zweeg, nog even en ze werd nog gek van zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan

Ethan


Aantal berichten : 432

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Lifestyle: Assassin
Partner: it's okay to be scared. it means you still have something to loose.

Sorry i didn't see you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry i didn't see you   Sorry i didn't see you - Pagina 2 Emptywo feb 13, 2013 10:53 am


Hij zag haar haar vuist balde en lachten even droogjes. ‘’Misschien eerst een lader zoeken.’’ Sprak hij kalm. Als ze hem in zijn gezicht wou slaan mocht ze eerst wel wat groeien en waarschijnlijk deed het hem toch niks. . ''Ach zo'n houding heeft mijn woorden niet eens meer nodig.'' Zei ze kortaf en ging op een stoel zitten. ''Bovendien, verklaar waarom ik je nog niet van mijn veranda afsla...'' Hij draaide zich half om naar haar toe. ‘’Je kan het ook gewoon vragen hoor.’’ Mompelde hij en liep richting de trap. Hij stopten en draaide zich om naar Sarah. ‘’Oh en meid, ik weet al wie je bent dus je hoeft niks meer te verbergen.’’ Sprak hij en keek haar recht aan. ‘’Maak je maar geen zorgen ik zal niks zeggen.’’ Zei hij en meende het ook echt. Het was hem wel duidelijk geworden dat zij Sheila was vooral naar haar verhaal over haar moeder. En hij kon echt niemand anders bedenken met een broer die op WHB woonde. ‘’Dus Sarah..’’ zei hij en legde de toon op haar naam. ‘’voor mij hoef je je niet te verbergen.’’
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah

Sarah


Aantal berichten : 107

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Lifestyle: Civilian
Partner: If tomorrow never comes, will you know how much I love you?

Sorry i didn't see you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry i didn't see you   Sorry i didn't see you - Pagina 2 Emptywo feb 13, 2013 11:11 am

‘’Misschien eerst een ladder zoeken.’’ Hoorde ze hem zeggen en haar hoofd liep rood aan. Wat bedoelde hij daar nu weer mee, noemde hij haar een dwerg? ‘’Je kan het ook gewoon vragen hoor.’’ Mompelde hij en liep richting de trap. Ze snoof en bleef gewoon zitten. Zij ging hem echt niet tegenhouden, zeker niet met zo'n houding tegenover haar. ‘’Oh en meid, ik weet al wie je bent dus je hoeft niks meer te verbergen.’’ Ze snoof. ''Probeer je me nu te overbluffen?'' Siste ze, niet wetend wat ze nu moest doen. ‘’Maak je maar geen zorgen ik zal niks zeggen.’’ Ze keek hem strak aan. ''Ik heb geen idee waar je het allemaal over hebt.'' Zei ze nog en bewoog geen spier. ‘’Dus Sarah..’’ zei hij en legde de toon op haar naam. ‘’voor mij hoef je je niet te verbergen.’’ Je kon nu op haar gezicht zien dat ze boos werd, maar ook was ze verward. Het klonk zo eerlijk, maar iedereen kon met een staal gezicht liegen. Zeker in de wereld waar hij in leefde. ''Ik verberg niks, waarom zou ik iets te verbergen moeten hebbben?'' Vervolgde ze en keek hem strak aan. Ze was niet van plan zich zo snel over te geven, en zeker niet aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan

Ethan


Aantal berichten : 432

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Lifestyle: Assassin
Partner: it's okay to be scared. it means you still have something to loose.

Sorry i didn't see you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry i didn't see you   Sorry i didn't see you - Pagina 2 Emptywo feb 13, 2013 11:35 am


.. ''Probeer je me nu te overbluffen?'' sisten ze. Hij had gelijk al door dat ze geen idee had van wat ze moest doen. ‘’Sarah, ik ben niet gek zo gek als je denk. Ik heb heus wel door dat je geen idee hebt van wat je moet doen.’’ Antwoordde hij nog steeds kalm. ''Ik heb geen idee waar je het allemaal over hebt.'' Zei ze en bleef zitten. ‘’Dat weet je heus wel..’’ knikten hij en bleef haar recht aankijken. ‘’Ik merk ook heus wel dat je geen idee hebt of je me moet geloven of niet.’’ Ergens begreep hij haar wel. Elke huurmoordenaar was erop getraind om te liegen zonder ook maar iets van emotie te tonen en als je dat eenmaal wist, weet je ook niet meer wat je wel van zo’n iemand moet geloven en wat niet. ''Ik verberg niks, waarom zou ik iets te verbergen moeten hebben?'' Hij fronsend. ‘’Je hebt zat te verbergen.. dat maakt niet zo heel veel uit, dat heeft iedereen. Ik heb zelf ook zat te verbergen maar als jij als een normale staats burger veder wilt leven zonder al het gedoe van de wereld waar je vandaan komt zou je dat opzij moeten zetten. Je moet gewoon helemaal opnieuw beginnen meid. En ja ik weet het, het is moeilijk om alles zo maar te vergeten maar je moet het verleden achter je laten voordat je veder kan met je toekomst.’’ Sprak hij haar vriendelijk toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah

Sarah


Aantal berichten : 107

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Lifestyle: Civilian
Partner: If tomorrow never comes, will you know how much I love you?

Sorry i didn't see you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry i didn't see you   Sorry i didn't see you - Pagina 2 Emptywo feb 13, 2013 11:58 am

‘’Sarah, ik ben niet gek zo gek als je denk. Ik heb heus wel door dat je geen idee hebt van wat je moet doen.’’ Langzaam stond ze op en sloeg haar armen opnieuw over elkaar. ‘’Dat weet je heus wel..’’ Was zijn volgende opmerking en haar gehele gezichtsuitdrukking veranderde naar haar oude koelte. ‘’Ik merk ook heus wel dat je geen idee hebt of je me moet geloven of niet.’’ Nu fronste ze en kneep haar ogen iets toe. ''Werkelijk, heb je dat door?'' Was haar sarcastische opmerking. Ze zag hem fronsen maar gaf geen verdere krimp. ‘’Je hebt zat te verbergen.. dat maakt niet zo heel veel uit, dat heeft iedereen. Ik heb zelf ook zat te verbergen maar als jij als een normale staats burger veder wilt leven zonder al het gedoe van de wereld waar je vandaan komt zou je dat opzij moeten zetten. Je moet gewoon helemaal opnieuw beginnen meid. En ja ik weet het, het is moeilijk om alles zo maar te vergeten maar je moet het verleden achter je laten voordat je veder kan met je toekomst.’’ Nu deed ze een stap naar voren. ''Uitgebrabbeld?'' Vroeg ze kwaad en staarde hem strak aan. ''zoals ik dus al zei, ik heb niks te verbergen.'' Zei ze langzaam maar duidelijk, niet toegevend aan de drang om hem gelijk te geven. hij kon nog altijd bluffen. ''Dus probeer me ook niet de les te lezen, kan ik heel slecht tegen.'' Zei ze en bleef hem verder aan staan staren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan

Ethan


Aantal berichten : 432

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Lifestyle: Assassin
Partner: it's okay to be scared. it means you still have something to loose.

Sorry i didn't see you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry i didn't see you   Sorry i didn't see you - Pagina 2 Emptywo feb 13, 2013 12:29 pm


''Werkelijk, heb je dat door?’’ antwoorde ze sarcastisch. ‘’Nee ik doe net alsof.’’ Hij kon het niet laten om net zo sarcastisch als haar te antwoorden. Hij volgde haar met zijn ogen en keek hoe ze dichter bij hem kwam. . ''Uitgebrabbeld?'' vroeg ze kwaad en bleef hem strak aanstaren. . ''zoals ik dus al zei, ik heb niks te verbergen.'' Hij lachten zachtjes en haalde een hand door zijn haar. ‘’Nee je hebt niks te verbergen Sheila Gregorovich.’’ Zei hij nog steeds even kalm als hij daarnet was. ''Dus probeer me ook niet de les te lezen, kan ik heel slecht tegen.'' Hij grijnsde klein. ‘’Dat je daar niet tegen kan merk ik ja.’’ Antwoordde hij en bleef haar ook net zo strak aankijken als zij bij hem deed. ‘’Zeg het nou maar eerlijk en blijf niet in je oude gewoontes hangen want zo word je natuurlijk nooit de vrouw die je wilt zijn, Sarah.’’ Hij zei haar naam extra duidelijk. Toch had hij wel respect voor haar ondanks dat ze zo afstandelijk was. Ze probeerde haar leven te verbeteren en dan kon je maar van weinig mensen zeggen. Het was toch knap dat ze het probeerde want als de verkeerde persoon er achter kwam dat sheila eigenlijk nog leefde maar als Sarah veder was gegaan dan zat ze dik in de problemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah

Sarah


Aantal berichten : 107

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Lifestyle: Civilian
Partner: If tomorrow never comes, will you know how much I love you?

Sorry i didn't see you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry i didn't see you   Sorry i didn't see you - Pagina 2 Emptywo feb 13, 2013 12:49 pm

‘’Nee ik doe net alsof.’’ Zijn toon was al even sarcastisch als dat van haar, maar ze ging het niet van hem verliezen. Stond hij haar nu uit te lachen? Onbewust balde ze haar vuisten weer en sloot haar ogen. ‘’Nee je hebt niks te verbergen Sheila Gregorovich.’’ Haar ogen schoten meteen weer open en ze deed een stap achteruit. Hoe was hij erachter gekomen? Ze slikte even en rechtte haar rug weer, hoewel ze niet op zijn woorden inging. ‘’Dat je daar niet tegen kan merk ik ja.’’ Was zijn antwoord en ze draaide zich om zodat ze hem niet meer aan hoefde te kijken. ‘’Zeg het nou maar eerlijk en blijf niet in je oude gewoontes hangen want zo word je natuurlijk nooit de vrouw die je wilt zijn, Sarah.’’ Ze keek hem niet aan en keek naar haar voeten. Ze voelde haar tranen omhoog komen en branden. Ze balde haar vuisten naast haar zij en zette nog een stap weg van hem. ''Je zal het nooit kunnen snappen. Dit was voor mij allemaal niet nodig geweest.'' siste ze en voelde een traan over haar wang lopen. Zij had tegen haar broer kunnen zeggen dat ze zich terugtrok en hij had het geaccepteerd van haar. Maar dit was hard voor hen allebei, ze wilde weer bij haar broer zijn. Dan wel niet aan zijn zijde staan samen met Johnny, maar zij zou dan thuis blijven, naar school gaan en al die andere nutteloze dingen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan

Ethan


Aantal berichten : 432

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Lifestyle: Assassin
Partner: it's okay to be scared. it means you still have something to loose.

Sorry i didn't see you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry i didn't see you   Sorry i didn't see you - Pagina 2 Emptywo feb 13, 2013 9:30 pm

Hij bleef haar kalm aankijken toen hij zag dat haar ogen die ze net had gesloten weer open deed en een stap achter uit deed. ‘’Rustig maar.’’ Zei hij kalm en zacht. Hij zag het nut om haar te gaan verraden. ''Je zal het nooit kunnen snappen. Dit was voor mij allemaal niet nodig geweest.'' Siste en keerde hem de rug toe. Rustig bleef hij toe kijken en liet haar even haar gang gaan. ‘’Blijkbaar vond jij het wel nodig anders had je wel door geleefd als Sheila.’’ Antwoordde hij kalmpjes en hees zich soepel omhoog op de omheining van de veranda. ‘’En je hoeft je tranen niet verbergen.’’ Zei hij zachtjes en bleef naar haar kijken. ‘’Denk nou eens goed na. Het heeft zo veel voordelen dat niemand je kent. Je kunt helemaal opnieuw beginnen. Het is natuurlijk moeilijk om je verleden achter je te laten maar anders word je nooit de vrouw die je hebt willen zijn.’’ Sprak hij terwijl hij soepel van het hek afsprong en langzaam naar haar toe liep. ‘’Rustig maar meid..het komt gows’’ fluisterde hij zachtjes en legde zijn hand heel even op haar schouder. Hij haalde zijn hand weer van haar schouder en bleef haar aankijken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah

Sarah


Aantal berichten : 107

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Lifestyle: Civilian
Partner: If tomorrow never comes, will you know how much I love you?

Sorry i didn't see you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry i didn't see you   Sorry i didn't see you - Pagina 2 Emptyvr feb 15, 2013 10:21 am

‘’Rustig maar.’’ Zei hij kalm en zacht, maar ze trok zich er niks van aan. Hoe kon ze kalm zijn als de eerste de beste persoon die ze tegenkwam al meteen de waarheid over haar wist. Hoe kon ze rustig blijven als ze zo weer verraden kon worden en terug kon vallen naar haar oude leven. ‘’Blijkbaar vond jij het wel nodig anders had je wel door geleefd als Sheila.’’ Ze balde haar vuisten en bleef staren waarnaar ze staarde. ''Het was niet nodig, het kwam alleen handig uit. Maar ik heb dit niet gewild.'' Siste ze, wetend dat hij niet zou begrijpen waar ze op doelde. ’En je hoeft je tranen niet verbergen.’’ Ze keek hem nog steeds niet aan, dat weigerde ze. Hij moest zich met zijn eigen zaken bemoeien. ‘’Denk nou eens goed na. Het heeft zo veel voordelen dat niemand je kent. Je kunt helemaal opnieuw beginnen. Het is natuurlijk moeilijk om je verleden achter je te laten maar anders word je nooit de vrouw die je hebt willen zijn.’’ Hoorde ze hem zeggen en ze hoorde dat hij naar haar toeliep. Onbewust spande ze haar spieren en keek zo ver mogelijk weg als ze kon. ‘’Rustig maar meid..het komt goed’’ fluisterde hij zachtjes en legde zijn hand heel even op haar schouder. Zodra hij hem weghaalde keek ze hem met brandende ogen aan. ''Je weet niet waar je het over hebt. De eerste de beste randdebiel die ik tegenkom weet wie ik ben, hoe kan dit nog goedkomen? Bovendien zal ik nooit kunnen worden zoals mij moeder, dat is onmogelijk.'' Snauwde ze hem toe en stapte weer bij hem weg. ''Maar ga je goddelijke gang maar en ren maar naar mijn broer. Vertel hem maar dat zijn zusje hem verraden heeft, het is toch niks meer waard...''
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan

Ethan


Aantal berichten : 432

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Lifestyle: Assassin
Partner: it's okay to be scared. it means you still have something to loose.

Sorry i didn't see you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry i didn't see you   Sorry i didn't see you - Pagina 2 Emptyvr feb 15, 2013 10:34 am


''Het was niet nodig, het kwam alleen handig uit. Maar ik heb dit niet gewild.'' Siste ze. Hij bleef haar zwijgend aankijken. ‘’Als het zo uit kwam dan was het vast zo bestemd.’’ Antwoordde hij. . ''Je weet niet waar je het over hebt. De eerste de beste randdebiel die ik tegenkom weet wie ik ben, hoe kan dit nog goedkomen? Bovendien zal ik nooit kunnen worden zoals mij moeder, dat is onmogelijk.'' Snauwde ze hem weer toe. Zachtjes zuchtend hij en haalde een hand door zijn haar. ‘’Ik wist het ook alleen maar omdat je zo over je moeder sprak en dat je een broer op WHB woonde.. Anders had ik het ook niet geweten hoor.’’ Met haar blonde haar en blauwe ogen had hij echt niet gezien wie ze was.. echt niet. Kalmpjes bleef hij staan en volgde haar met zijn ogen toen ze weer weg stapten. ''Maar ga je goddelijke gang maar en ren maar naar mijn broer. Vertel hem maar dat zijn zusje hem verraden heeft, het is toch niks meer waard...'' Fronsend keek hij haar aan. ‘’Waarom zou ik dat doen?’’ vroeg hij aan haar en bleef haar aankijken. Hij zag het nut er niet van om haar te verraden. ‘’Waarom zou ik je verraden? Jij hebt er zelf voor gekozen om Sarah te worden. Dus dan ga ik me daar niet mee bemoeien.’’

Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah

Sarah


Aantal berichten : 107

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Lifestyle: Civilian
Partner: If tomorrow never comes, will you know how much I love you?

Sorry i didn't see you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry i didn't see you   Sorry i didn't see you - Pagina 2 Emptyvr feb 15, 2013 11:26 am

‘’Als het zo uit kwam dan was het vast zo bestemd.’’ Opnieuw wilde ze hem slaan, gewoon om hem stil te krijgen. Had hij niks beters te doen, kon hij niet gewoon even ergens verzuipen? ‘’Ik wist het ook alleen maar omdat je zo over je moeder sprak en dat je een broer op WHB woonde.. Anders had ik het ook niet geweten hoor.’’ Ze weigerde hem nog steeds aan te kijken, maar ze had zo'n nutteloze verklaring wel verwacht. Ze ging er echter niet op in en liep naar het hekje van haar veranda en staarde naar de zee. ‘’Waarom zou ik dat doen?’’ Ze draaide haar hoofd nu half, alleen zodat hij de kille uitdrukking op haar gezicht kon zien. ''Omdat je net zoals de wereld alles doet voor geld. Bovendien ook om te blijven leven.'' Siste ze en draaide zich nu om. ‘’Waarom zou ik je verraden? Jij hebt er zelf voor gekozen om Sarah te worden. Dus dan ga ik me daar niet mee bemoeien.’’ Haar ogen vernauwde, maar ze bewoog verder niet behalve dat ze haar armen weer over elkaar legde. ''Geef me een goede reden om dat te geloven.'' Siste ze kortaf en wilde nu eigenlijk naar binnen rennen, de deur op slot doen en op haar bed gaan liggen janken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan

Ethan


Aantal berichten : 432

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Lifestyle: Assassin
Partner: it's okay to be scared. it means you still have something to loose.

Sorry i didn't see you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry i didn't see you   Sorry i didn't see you - Pagina 2 Emptyza feb 16, 2013 12:08 am

Haar kille blik deed hem niks dat was hij ondertussen wel gewend van zijn vader. ''Omdat je net zoals de wereld alles doet voor geld. Bovendien ook om te blijven leven.'' Sisten ze. Fronsend keek hij haar aan. ‘’Blijkbaar ken je me nog niet goed genoeg meid.’’ Ze snapten hem niet en hij snapten haar niet, dat was wel duidelijk. . ''Geef me een goede reden om dat te geloven.'' Zei ze kortaf. ‘’Nou je broer zit in Rusland en ik heb niet zo heel veel zin om naar Rusland te vliegen om dit aan hem te vertellen. En bovendien, hij gelooft me toch niet.’’ Antwoordde hij en stak zijn handen in zijn broekzakken. ‘’Kom op meis, een beetje vertrouwen in de mens. Ja ja het is moeilijk ik weet het maar als je zo wantrouwend over straat gaat lopen val je al op. En anders doe je maar of je een beetje vertrouwen hebt in de mensheid.’’ Zei hij en bleef haar recht aankijken. ‘’Je moet gewoon dat muurtje wat je om je heen hebt gebouwd een beetje slopen want anders word het leven nooit leuk.‘’ sprak hij zachtjes. Waarschijnlijk flipten ze hem weer om zijn woorden maar dat deed hem echt niks. Achter dat muurtje zat vast een leuke vriendelijke meid verscholen maar als ze zo bleef doen kwam die nooit tevoorschijn. ''Je kan het.'' zei hij vriendelijk met een kleine glimlach. Zwijgend bleef hij voor zich uitkijken. ''Dat kleine stralende meisje dat je ooit eens was, dat leeft nog in je. Diep van binnen zit ze verstopt, maar ze is er nog. Zoek haar, ze zal je hand vast pakken en je meenemen langs de verlichte weg.'' sprak hij opeens zachtjes en bleef staren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah

Sarah


Aantal berichten : 107

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Lifestyle: Civilian
Partner: If tomorrow never comes, will you know how much I love you?

Sorry i didn't see you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry i didn't see you   Sorry i didn't see you - Pagina 2 Emptyzo feb 24, 2013 10:56 am

‘’Blijkbaar ken je me nog niet goed genoeg meid.’’ Was zijn antwoord en ze bleef de neiging voelen hem te slaan. niemand had haar vroeger zo aangesproken, het klonk kleinerend in haar oren. Niemand mocht het lef hebben haar te kleineren, ze was dan wel klein maar ze was een regelrechte bitch. ‘’Nou je broer zit in Rusland en ik heb niet zo heel veel zin om naar Rusland te vliegen om dit aan hem te vertellen. En bovendien, hij gelooft me toch niet.’’ Ze draaide hem nu haar rug toe en fronste in zichzelf. ‘’Kom op meis, een beetje vertrouwen in de mens. Ja ja het is moeilijk ik weet het maar als je zo wantrouwend over straat gaat lopen val je al op. En anders doe je maar of je een beetje vertrouwen hebt in de mensheid.’’ Ze snoof nu weer. ''Er is geen vertrouwen meer over in deze wereld.'' Antwoordde ze koeltjes en sloeg haar armen over elkaar. ‘’Je moet gewoon dat muurtje wat je om je heen hebt gebouwd een beetje slopen want anders word het leven nooit leuk.‘’ Ze balde haar vuisten opnieuw en draaide zich met een ruk om. ''Wat weet jij van een leuk leven.'' Snauwde ze en zette een stap naar voren. ''Dat kleine stralende meisje dat je ooit eens was, dat leeft nog in je. Diep van binnen zit ze verstopt, maar ze is er nog. Zoek haar, ze zal je hand vast pakken en je meenemen langs de verlichte weg.'' Nu greep ze zijn shirt vast en trok hem half naar beneden zodat hij op haar ooghoogte zat. Haar andere vuist schoot naar achteren en haar ogen branden vol woede. Zonder een seconde na te denken sloeg ze hem in zijn gezicht en liet hem tegelijkertijd los. ''Jij kent mij niet, dus hou ook gewoon je smoel over mij.'' Schreeuwde ze bijna en sloeg haar armen weer over elkaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan

Ethan


Aantal berichten : 432

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Lifestyle: Assassin
Partner: it's okay to be scared. it means you still have something to loose.

Sorry i didn't see you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry i didn't see you   Sorry i didn't see you - Pagina 2 Emptyzo feb 24, 2013 9:59 pm

''Er is geen vertrouwen meer over in deze wereld.'' Antwoordde Sarah koeltjes. Ethan zuchten zachtjes en bleef haar zwijgend aankijken. Hij keek haar fronsend aan toe ze zich met een ruk omdraaide. ''Wat weet jij van een leuk leven.'' Snauwde ze en kwam dichter bij. ‘’Leuk leven? Ik kan nou niet echt zeggen dat ik het slecht heb he..’’ Antwoordde hij kalm en keek even naar haar vuist. Voordat hij het wist hing hij half boven de grond. Fronsend keek hij haar aan. Nog voordat hij kon knipperen zat haar vuist in zijn gezicht en daarna raakten hij met een aardige klap de grond. ‘’Be…’’ mompelde hij maar hield al snel zijn mond voordat hij er zo nog een klap bij kreeg. ''Jij kent mij niet, dus hou ook gewoon je smoel over mij.'' Schreeuwde ze naar hem. Niet zo heel soepel ging hij overeind zitten en wreef over zijn kaak. ‘’sorry.’’ Sprak hij terwijl hij weer ging staan. Ze was inderdaad sterker dan dat ze er uitzag. Hij voelde een lichte steek in zijn rug opkomen maar liet dat niet aan haar merken. Zwijgend keek hij haar aan, het was maar beter als hij zijn mond even hield. Zonder dat hij het zelf door had wreef hij nog een keer over zijn kaak, dat werden blauwe plekken. Als zijn vader dit nou zou zien zou hij een preek hebben gehad over hoe stom hij was dat hij zich liet slaan door een vrouw. Maar het zou hem niet veel doen want hij had sloeg/vermoorde geen vrouwen en zeker ook geen kinderen. ''Ik zal met rust laten.'' mompelde hij zachtjes terwijl hij haar nog een keer aankeek voordat hij zich omdraaide en de veranda afliep. Zuchtend sloften hij door het zand terug naar zijn tijdelijke verblijfplaats.Hij kon zich zelf wel voor zijn kop slaan, hij had ook normaal kunnen reageren en niet al een of andere droge klootzak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah

Sarah


Aantal berichten : 107

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Lifestyle: Civilian
Partner: If tomorrow never comes, will you know how much I love you?

Sorry i didn't see you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry i didn't see you   Sorry i didn't see you - Pagina 2 Emptyzo apr 28, 2013 11:06 am

‘’Leuk leven? Ik kan nou niet echt zeggen dat ik het slecht heb he..’’ Al zijn woorden maakte har nu kwaad en het werd maar erger. Konden mensen dan nooit een keer normaal doen in deze wereld? Ze hoorde dat hij na haar klap wat wilde zeggen maar gelukkig voor hem hield hij zijn mond. Een opmerking had hem waarschijnlijk nog een klap opgeleverd. ‘’sorry.’’ Hoorde ze maar ze luisterde er niet naar. Ze stond op het punt om volledig door het lint te gaan, simpelweg door een ding. Misschien dat het mettertijd wel beter ging maar nu was het teveel. Vanuit haar ooghoeken zag ze hem over zijn kaak wrijven. Ja ze had hem gewaarschuwd, ze was sterker dan dat ze leek. ''Ik zal je met rust laten.'' hoorde ze hem zeggen en ze keek hem nog een keer strak aan. ''Doe dat...'' Siste ze en draaide zich om terwijl ze weer op een stoel neerplofte. Ze keek hem na en zuchtte. ''Zoek het ook maar uit.'' Mompelde ze tegen zichzelf en verplaatste haar blik naar de lucht voor ze een zucht losliet.

SHIIITZOOOOOI
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sorry i didn't see you - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry i didn't see you   Sorry i didn't see you - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sorry i didn't see you
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Live Or Die :: Aussie Surroundings :: Moreton Island-
Ga naar: